Kirkekontoret

Du finder kirkekontoret i søndre våbenhus på højre side af kirken, når du står med ansigtet mod facaden. Der er adgang til kontoret via yderdøren til søndre våbenhus eller via kirkerummet, når der ikke er gudstjenester og lignende. På kirkekontoret sidder kirkens kordegne, som kan træffes i kirkekontorets åbningstider.

Åbningstider for kirkekontoret

Mandag lukket
Tirsdag til fredag 10 - 13 og i øvrigt efter aftale.

Åbningstider i øvrigt

Kirkekontoret er lukket når en helligdag falder på en fredag, Juleaftensdag og Nytårsdag . Kontoret lukker kl. 12 den 1. maj og er lukket Grundlovsdag.

Kontaktoplysninger

Tlf: 35 81 54 42
E-mail til kirkekontoret: bispebjerg.sogn@km.dk

Send sikkert til kirkekontoret

Hvis du skal sende personfølsomme oplysninger til kirkekontoret – f.eks. CPR-nummer, anbefaler vi, at du sender sikkert via dette link: Send sikkert til kirkekontoret. Du skal logge ind med dit NemID, og du vil modtage svar fra os i din e-Boks.